tag:blogger.com,1999:blog-5453841905432314085.post2136407336490345993..comments2024-02-01T14:30:25.950+01:00Comments on BASISTA ZA KIEROWNICĄ: Śmignąwszy: Brązowy KapturekBassdriverhttp://www.blogger.com/profile/14536248999933804165noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-5453841905432314085.post-35740527350392460422014-06-11T10:00:06.786+02:002014-06-11T10:00:06.786+02:00Jeździłem takowym, koleżanka z pracy sobie zakupił...Jeździłem takowym, koleżanka z pracy sobie zakupiła (testowała też Sandero, ale różnicy w cenie nie było wielkiej). Na plus:<br />* Wyposażenie. Francuski standard 'dużo bajerów za mało pieniędzy<br />* Te wycudowane pokrowce (chcę takie) i schowek typu szuflada.<br />* Ilość miejsca w kabinie, z tyłu spokojnie się pomieściłem.<br />Na minus:<br />* Silnik TCe 90 (zwłaszcza na zimno) jest głośny, wibrujący, niespecjalnie oszczędny, a i tak średnio przyspiesza.<br />* Plastiki przywodzą na myśl przetopione butelki po koli z biedronki.<br />* Głośne i twarde zawieszenie.<br /><br />Sam bym nie kupił, ale rozumiem logikę, którą kierowała się moja koleżanka. Odnoszę jednak wrażenie, że problemy z doborem silników to taka cecha Renault. I niekoniecznie chodzi tutaj o ich awaryjność (możemy sobie tak naprawdę gdybać), ale o to, że z zasady są zamulone. Mają mniej mocy niż w podobnych autach u konkurencji. Tak jest w Clio/Capturze, Megane/Fluence czy Lagunie, zwłaszcza w ofercie benzyn. Długo-długo nic, a potem nagle wersje RS.sosekhttp://nope.comnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5453841905432314085.post-84755041294410868822014-06-10T10:47:00.779+02:002014-06-10T10:47:00.779+02:00Uważam, że nowe Renatki są dużo ładniejsze od tych...Uważam, że nowe Renatki są dużo ładniejsze od tych starych i kanciatych.Andrzejhttp://peugeot.motoblogi.pl/2014/06/06/moscow-raceway-07-08-czerwca-2014-zapowiedz/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5453841905432314085.post-90667231655965227432014-06-09T08:20:58.067+02:002014-06-09T08:20:58.067+02:00- eee, ulegasz wrogiej propagandzie! :-) Taki tera...- eee, ulegasz wrogiej propagandzie! :-) Taki teraz trynd, żeby zap*****ać, to do wszystkiego twarde zawiasy pakują (dlatego wolę Dacię, hehe). Przecież ten kaptur ma tylko kilka centymetrów wyżej ten środek ciężkości od zwykłego kompakta! Popatrz na dostawczaki, ciężarówki, terenówki - mają miękkie zawieszenia a jeżdżą.<br />- faktycznie, jak macałem nie zwróciłem uwagi, ale moim zdaniem lepszym pomysłem jest zwykła tapicerka z materiału, który nie absorbuje syfu. Skoro kiedyś nawet Merce mogły mieć tapicerkę ze skaju, to w czym problem, żeby teraz tak robić. A! bo to mało loftowo-prestiżowe jest...<br />Generalnie (MOIM ZDANIEM!) szkoda, że Renault zmarnował pomysł na w sumie fajny samochód...fajny mimo iż "pour les femmes":-)Demon Siedemdziesiątypiątyhttps://www.blogger.com/profile/09754419679959800819noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5453841905432314085.post-44384301637829304872014-06-07T22:15:57.741+02:002014-06-07T22:15:57.741+02:00Ech, jak to zwykle w tych krosołwerach - dają szty...Ech, jak to zwykle w tych krosołwerach - dają sztywne zawieszenie, by skompensować wysoki środek ciężkości. Zamiast pomyśleć, po jaki grzyb jest tak wysoko!?!?! <br />Patent z tapicerką jednak niezły. Jak go zastosują w normalnym aucie, to mi się będzie podobać. Np. w Megane RS by się przydał, żeby fotel pasażera łatwo uprać po dobrym upalaniu ;)autobezsenshttps://www.blogger.com/profile/04146657850483996946noreply@blogger.com