tag:blogger.com,1999:blog-5453841905432314085.post5845806762504780702..comments2024-02-01T14:30:25.950+01:00Comments on BASISTA ZA KIEROWNICĄ: Spacerkiem i rowerkiem: mix bardzo ochoczyBassdriverhttp://www.blogger.com/profile/14536248999933804165noreply@blogger.comBlogger19125tag:blogger.com,1999:blog-5453841905432314085.post-8351082089608107522016-05-25T13:18:22.478+02:002016-05-25T13:18:22.478+02:00Widzę, że trafiłeś na masę perełek i to solidnie w...Widzę, że trafiłeś na masę perełek i to solidnie wyglądających :). Sam miałem 125p i wiem, jak lekkie zmiany mogą zadowolić oko.Karolhttp://manipulatory.eunoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5453841905432314085.post-57137706898134240632016-05-23T12:15:21.772+02:002016-05-23T12:15:21.772+02:00Drzwi to nie pasują nawet pomiędzy rocznikami 924,...Drzwi to nie pasują nawet pomiędzy rocznikami 924,więc w 968 jest pewnie dziesiata wersja. Ale wygladu nie zmienili :)Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5453841905432314085.post-57547404164422529752016-05-23T09:23:18.465+02:002016-05-23T09:23:18.465+02:00Czy ta Tavria to nie jest pozłomnikowa przypadkiem...Czy ta Tavria to nie jest pozłomnikowa przypadkiem? Coś kojarzę, że ją sprzedał uczestnikom Złombolu chyba i nawet do Hiszpanii dojechała.<br />Co do Vetty to rzeczywiście to jest przerost formy nad treścią. Świetnie wyglądające auto ale z pewnością nie stanowiło żadnej konkurencji dla aut europejskich ówcześnie. Daleki znajomy ma taką tylko żółtą ale z racji moich słabych kontaktów z nim raczej nie mam co liczyć na przejazdkę niestety. <br />A co do ostatniego zdjęcia to ostatnio gdzieś w Łodzi wypłyneło takie Alpine na czarnych nawet. Generalnie fura rodzyn.Marcinhttps://www.blogger.com/profile/10600754979666345713noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5453841905432314085.post-91712486614064269782016-05-22T20:30:44.799+02:002016-05-22T20:30:44.799+02:00Bo ja wiem? Mając wybór (czyli kasę) zapewne przyt...Bo ja wiem? Mając wybór (czyli kasę) zapewne przytuliłbym coś innego. Co nie zmienia faktu, że przepiękna.Bassdriverhttps://www.blogger.com/profile/14536248999933804165noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5453841905432314085.post-84354617672046032392016-05-22T17:51:16.198+02:002016-05-22T17:51:16.198+02:00wczoraj jechałem za taką srebrną. Z każdym centyme...wczoraj jechałem za taką srebrną. Z każdym centymetrem wydobywała z rury wydechowej gęste obłoki niebieskiego, cuchnącego dymu, jednocześnie wydając z siebie potworne, metaliczne rzężenie.Demon Siedemdziesiątypiątyhttps://www.blogger.com/profile/09754419679959800819noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5453841905432314085.post-47463509796863685422016-05-22T17:47:21.841+02:002016-05-22T17:47:21.841+02:00Rozumiem, że powyższe cechy sprawiają, że byś nie ...Rozumiem, że powyższe cechy sprawiają, że byś nie jeździł? Własnie :-)<br />Zajebiste żelazo i tyle. A identyczną czarną niedawno w Szczecinie widziałem.<br />Miks wygrywa Jag (Daimler?), na drugim miejscu Alpine(?) z ostatniego zdjęcia, na trzecim bezapelacyjnie wiśniowy Saab.Demon Siedemdziesiątypiątyhttps://www.blogger.com/profile/09754419679959800819noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5453841905432314085.post-47587817468436745032016-05-20T10:35:34.549+02:002016-05-20T10:35:34.549+02:00O ile pamiętam, przełomem było Audi 80 B3 z obustr...O ile pamiętam, przełomem było Audi 80 B3 z obustronnie cynkowaną blachą.Bassdriverhttps://www.blogger.com/profile/14536248999933804165noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5453841905432314085.post-69547887873604112962016-05-20T10:25:32.843+02:002016-05-20T10:25:32.843+02:00W czasach do około 1980r. temat zabezpieczenia prz...W czasach do około 1980r. temat zabezpieczenia przed korozją prawie w motoryzacji nie istniał. Zdarzały się modele trochę lepsze, ale wynikało to głównie z ich budowy (mało profili zamkniętych i zakamarków, jak w Volvach i Saabach, albo bardzo gruba blacha w autach z USA i ZSRR), ale nikt z producentów nie pracował nad takim tematem.<br /><br />Jeśli chodzi o MB, to te auta przez większość historii były mocno rdzewiejące, w latach 60tych i 70tych szczególnie. W miarę dobra odporność to tylko lata 1982-93 (plus minus kilka, w zależności od modelu i zakładu produkcyjnego) oraz po około 2005r. Reszta to masakra.Szczepan Kolaczekhttp://automobilownia.plnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5453841905432314085.post-31872326566281387062016-05-20T09:44:46.842+02:002016-05-20T09:44:46.842+02:00W czasach do około 1980r. temat zabezpieczenia prz...W czasach do około 1980r. temat zabezpieczenia przed korozją prawie w motoryzacji nie istniał. Zdarzały się modele trochę lepsze, ale wynikało to głównie z ich budowy (mało profili zamkniętych i zakamarków, jak w Volvach i Saabach, albo bardzo gruba blacha w autach z USA i ZSRR), ale nikt z producentów nie pracował nad takim tematem.<br /><br />Jeśli chodzi o MB, to te auta przez większość historii były mocno rdzewiejące, w latach 60tych i 70tych szczególnie. W miarę dobra odporność to tylko lata 1982-93 (plus minus kilka, w zależności od modelu i zakładu produkcyjnego) oraz po około 2005r. Reszta to masakra.Szczepan Kolaczekhttp://automobilownia.plnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5453841905432314085.post-70240291709073485832016-05-19T15:38:20.848+02:002016-05-19T15:38:20.848+02:00Szczepan, aż tak źle było z korozją w W115?
"...Szczepan, aż tak źle było z korozją w W115?<br />"Lordessex"Lordessexhttps://www.blogger.com/profile/12473204175583590663noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5453841905432314085.post-54069188954071147582016-05-19T11:00:07.627+02:002016-05-19T11:00:07.627+02:00Ja również nie jestem inżynierem, co nie sprawia, ...Ja również nie jestem inżynierem, co nie sprawia, że nie mam prawa mieć opinii. Jeśli chcesz popolemizować na temat tego, czy muskularnie prezentujący się samochód sportowy mający pod maską od 165 do 204 KM (po wprowadzeniu katalizatora) osiągane z pojemności 5,7 litra, spalający przy tym k. 20l na setkę (co byłoby całkowicie akceptowalne przy dwukrotnie większej mocy), z nadwoziem osadzonym na ramie podłużnicowej (co było całkowicie akceptowalne w Crown Victorii i Caprice, a wręcz stanowiło ich plus, ale one nie były lekkimi i w teorii zwinnymi autami sportowymi) i hamulcami nie nadążającymi za niezłymi mimo niedostatków mocy osiągami, w kwestiach technicznych zdanża czy nie, to proszę, chętnie wysłucham Twojego zdania.<br /><br />Wszystko to nie zmienia faktu, że C3 była absolutnie przepiękna (najmuskularniej prezentująca się generacja 'Vette) a jej silniki brzmią cudownie.Bassdriverhttps://www.blogger.com/profile/14536248999933804165noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5453841905432314085.post-25995626524408901352016-05-18T21:39:40.125+02:002016-05-18T21:39:40.125+02:00ktoś porzucił Legendę... nieźle, nieźle...ktoś porzucił Legendę... nieźle, nieźle...hurgot sztancynoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5453841905432314085.post-27410167319815784302016-05-18T21:07:41.748+02:002016-05-18T21:07:41.748+02:00Pewnie w przeciwieństwie do Ciebie inżynierem nie ...Pewnie w przeciwieństwie do Ciebie inżynierem nie jestem, ale możesz mi jako ktoś znający się na technice wytłumaczyć dlaczego uważasz tą z Corvette za nędzną? bo wyciąga mało koni z litra, czy może chodzi o coś innego?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5453841905432314085.post-1519179496886071742016-05-18T16:15:37.233+02:002016-05-18T16:15:37.233+02:00Trzeci wpis w cztery dni!! Ale się rozszalałeś!! A...Trzeci wpis w cztery dni!! Ale się rozszalałeś!! Ale to fajnie, mnie się podoba :-)<br /><br />Co do kontentu, to dwie Corvetty naraz, w zasadzie zaraz koło siebie, trochę mnie zaskoczyły.<br /><br />W115 musi być zgnity, innych nie produkowali ;-)<br /><br />Najbardziej podobają mi się Nissan i Łada, bo lubię popularnej klasy starocie w stanie miętowym. Odpicowane Ferrari to norma, ale odpicowany Fiat 127 albo R18 to jest coś - prawdziwy szacun dla właścicieli, że doinwestowują żelazo, które nie będzie nigdy warte miliony. To się właśnie nazywa mieć serce do techniki - ci ludzie nie mogą liczyć na bonusy w postaci wzrostu wartości auta.Szczepan Kolaczekhttp://automobilownia.plnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5453841905432314085.post-90220978392227698112016-05-18T11:13:53.839+02:002016-05-18T11:13:53.839+02:00Rudy Mercedes W115 wygląda mi na daily-drivera, wi...Rudy Mercedes W115 wygląda mi na daily-drivera, widuję go jeszcze regularnie od paru lat w okolicach Ronda Starzyńskiego, więc od spodu chyba nie jest jeszcze tragicznie :-D<br />"Lordessex"Lordessexhttps://www.blogger.com/profile/12473204175583590663noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5453841905432314085.post-60273036978895737832016-05-18T10:30:39.770+02:002016-05-18T10:30:39.770+02:00Dawno go tam nie widziałem, ale na imprezach oczyw...Dawno go tam nie widziałem, ale na imprezach oczywiście bywa regularnie. Piękny jest.Bassdriverhttps://www.blogger.com/profile/14536248999933804165noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5453841905432314085.post-7111225243150744312016-05-18T09:29:16.564+02:002016-05-18T09:29:16.564+02:00Moje stare rejony. Rządzi tam oczywiście niepodzie...Moje stare rejony. Rządzi tam oczywiście niepodzielnie Amazon, chyba, że już go nie ma?miklohttps://www.blogger.com/profile/16256746969413174107noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5453841905432314085.post-35282564117908229732016-05-17T22:40:46.839+02:002016-05-17T22:40:46.839+02:00I tak by się nie przychylili.I tak by się nie przychylili.Bassdriverhttps://www.blogger.com/profile/14536248999933804165noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5453841905432314085.post-41554496573255245752016-05-17T21:41:33.242+02:002016-05-17T21:41:33.242+02:00Parę zdjęć się broni, dlatego nie będę wnioskował ...Parę zdjęć się broni, dlatego nie będę wnioskował do Komitetu ds. Miksów o zdjęcie tegoż tematu z łamów Internetu.Projekt Altohttps://www.blogger.com/profile/12661186368747170331noreply@blogger.com