tag:blogger.com,1999:blog-5453841905432314085.post100268574829994498..comments2024-02-01T14:30:25.950+01:00Comments on BASISTA ZA KIEROWNICĄ: Basowisko: NexusBassdriverhttp://www.blogger.com/profile/14536248999933804165noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-5453841905432314085.post-31546108816980758892013-02-06T13:11:06.762+01:002013-02-06T13:11:06.762+01:00Ja Nexusa chcę ponownie, ale obrzyna ;-)
A znaleź...Ja Nexusa chcę ponownie, ale obrzyna ;-)<br /><br />A znaleźć dobrego XM-a to niełatwe zadanie... Poluj raczej na przedliftowego - miały mniej elektroniki. Im prostsza wersja tym lepsza. Unikaj V6 - pięknie brzmią ale mają problemy z trwałością głowic, do tego żłopią bez opamiętania. Turbobenzyny unikaj jeszcze bardziej. Diesel - raczej 2.1 niż 2.5, i ostrożnie, gdyż większość jest już zajeżdżona. Mój wybór to byłaby 2-litrowa wolnossąca benzyna. No i oczywiście trzeba dokładnie sprawdzić całą hydraulikę - bardzo trudno teraz o części, i kosztują swoje...Bassdriverhttps://www.blogger.com/profile/14536248999933804165noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5453841905432314085.post-12670476737469630292013-02-06T12:04:04.840+01:002013-02-06T12:04:04.840+01:00Citroen XM i Nexus! Genialne połączenie! Nexusa ju...Citroen XM i Nexus! Genialne połączenie! Nexusa już mam, teraz tylko citroen!Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/07814421542834289877noreply@blogger.com