tag:blogger.com,1999:blog-5453841905432314085.post7289317037979494168..comments2024-02-01T14:30:25.950+01:00Comments on BASISTA ZA KIEROWNICĄ: Śmignąwszy: LemonkaBassdriverhttp://www.blogger.com/profile/14536248999933804165noreply@blogger.comBlogger9125tag:blogger.com,1999:blog-5453841905432314085.post-47193029662886043292013-10-25T17:05:05.222+02:002013-10-25T17:05:05.222+02:00W beiksie też się da. Chociaż beiks ma też swoje p...W beiksie też się da. Chociaż beiks ma też swoje problemy. Anyway, tu jest taki co wisi na sprzedaż już od dawna:<br />http://tablica.pl/oferta/citroen-bx-stan-bdb-CID5-ID20leW.html#7fb82d6be9<br />Rozmawiałem z kolesiem kiedyś, bedzie prawie rok temu, przysyłał mi nawet zdjęcia - auto jest w biednej wersji i z "naturalną patyną" (czerwony lakier wyblakł), ale z miedzianą instalacją i ogólnie ogarnięty. Ale to było wtedy, nie wiem jak jest teraz - foty na tablicy są sprzed roku.Kubahttps://www.blogger.com/profile/09039232023443674665noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5453841905432314085.post-89168963614477000782013-10-19T10:21:10.168+02:002013-10-19T10:21:10.168+02:00Na fąpażu pojawiło się kilka głosów, że wcale nie ...Na fąpażu pojawiło się kilka głosów, że wcale nie jest tak źle (choć są też inne, mówiące, że nie jest też dobrze). To ja już nie wiem.Bassdriverhttps://www.blogger.com/profile/14536248999933804165noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5453841905432314085.post-84853367521836459912013-10-18T20:41:43.799+02:002013-10-18T20:41:43.799+02:00Piękne, uczciwe żelazo, szczególnie w prezentowane...Piękne, uczciwe żelazo, szczególnie w prezentowanej wersji - ta tapicerka jest obłędna - w C5 doprowadzono ją do perfekcji.<br />Twój wpis przypomniał mi natomiast jaki jestem stary; Pamiętam, jak w Polsce odbywała się premiera Xantii i (chyba) ZX, do których się przymierzałem....<br />Poza tym straszne rzeczy piszesz w temacie dostępności części. Co nie zmienia faktu, że pożądam!Demon Siedemdziesiątypiątyhttps://www.blogger.com/profile/09754419679959800819noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5453841905432314085.post-5746231894448936852013-10-18T09:45:41.429+02:002013-10-18T09:45:41.429+02:00Z mego skromnego doświadczenia wynika, że Xantia j...Z mego skromnego doświadczenia wynika, że Xantia jest mega twarda, gdy się ją podniesie (raz podniosłem tamtą srebrną, która już nie żyje, pokonując wądoły na tyłach jednego z bródnowskich sklepów). W standardowym położeniu jeździ się cudnie, mięciupko i komforciasto.<br /><br />A co do dorabiania rurek - w Beiksie też się tak da? Bo w końcu sobię kupię jakiegoś jaktajmera, a serce właśnie ku Beiksu ciągnie.Bassdriverhttps://www.blogger.com/profile/14536248999933804165noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5453841905432314085.post-43217818028961221562013-10-18T09:42:20.471+02:002013-10-18T09:42:20.471+02:00Co do zawieszenia to z z mojego doświadczenia wyni...Co do zawieszenia to z z mojego doświadczenia wynika, że im bardziej załaduje się tył to tym bardziej miękko i przyjemnie się jedzie. Z pustym bakiem i jedną osobą na pokładzie tył jest MEGA twardy.<br />Jeśli chodzi o przewody LHM to nawet jeśli byłyby dostępne to nie byłby to szczególnie dobry wybór. Jeśli już się zdarzy, że taki przewód dokona żywota to lepiej dorobić zamiennik z miedzianej rurki. oczywiście nie samemu. Można to zrobić w wielu warsztatach. Pzdrjjnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5453841905432314085.post-614618171093135582013-10-16T22:16:01.416+02:002013-10-16T22:16:01.416+02:001. TO, nie te :P
2. Niestety nie zajrzę. Tylko dla...1. TO, nie te :P<br />2. Niestety nie zajrzę. Tylko dla zalogowanych.Bassdriverhttps://www.blogger.com/profile/14536248999933804165noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5453841905432314085.post-57123855123658989502013-10-16T21:53:03.200+02:002013-10-16T21:53:03.200+02:00No a te twoje C124 faktycznie mocne szkoda, że nie...No a te twoje C124 faktycznie mocne szkoda, że nie znałem tej foty wcześniej bo wrzuciłbym ją do tego artykułu o zwieśniaczonych Baleronach. Pozwoliłem sobie za to wrzucić ją tam gdzie będzie jej dobrze, czyli na forum MB do działu "Koszmar czai się wszędzie":<br />http://www.w201w124.com/forum/viewtopic.php?t=4927&postdays=0&postorder=asc&start=3240Qropatwahttps://www.blogger.com/profile/03043401241058861661noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5453841905432314085.post-65220953338492629382013-10-16T21:06:25.922+02:002013-10-16T21:06:25.922+02:00Co racja to fuckt - zegary rzeczywiście nijakie a ...Co racja to fuckt - zegary rzeczywiście nijakie a o wykończeniu pisałem. A co do diesla - ja bym oczywiście szukał nieśmiertelnego 1,9 XUD. I nie martwiłbym się osiągami - nie o nie chodzi w tym aucie.Bassdriverhttps://www.blogger.com/profile/14536248999933804165noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5453841905432314085.post-67041122108506637992013-10-16T19:15:36.110+02:002013-10-16T19:15:36.110+02:00Słyszałem z wielu źródeł, że to faktycznie dobre ż...Słyszałem z wielu źródeł, że to faktycznie dobre żelazo. Rozmawiałem nawet kiedyś z taksówkarzem, który jeździł Xantią Drugą w dieslu i miał nią nalatane ponad 500.000 km bez żadnej poważnej awarii. Kiedyś brałem ją pod uwagę jak szukałem czegoś dla siebie ale niska jakość mnie odrzuciła i wybrałem Balerona, który jeśli chodzi o komfort jazdy jest na porównywalnym poziomie co Cytryna. Najgorsze w Xantii są jak dla mnie zegary - są tak okropne i zrobione tak na odpier...., że wyglądają jak by je drukowali na igłówce. Ale fura generalnie spoko, potwierdzam zeznania obywatela spisovatela.Qropatwahttps://www.blogger.com/profile/03043401241058861661noreply@blogger.com