wtorek, 11 grudnia 2018

Spacerkiem i rowerkiem: moje (nie)dawne włości

Od ostatniego wpisu minęło już trochę czasu. Wiadomo jednak, jest jak jest - praca, życie, hemoglobina, mistyfikacja, taka sytuacja. Czasami na szczęście uda się wyrwać kilka minut by zgromadzić jakieś materiały i kolejnych kilka by coś skrobnąć.

W związku spożywczym - miksior z dzielni, którą rządziłem zamieszkiwałem jeszcze rok temu.

Lecim.

#4760

Ciekawe, czy to parka

Ten Drozd jeszcze nie jest zabity

Badziewny Twór Motoryzacyjny

Jeśli to mienie przesiedleńcze to jeszcze może byłbym w stanie zrozumieć, ale jeżeli nie...

13" to w przypadku Kaszla natychmiastowe +5 do stylówy

O, a myślałem że w bialskopodlaskim tylko Golfy II i Audi 80 B3.

Trochę obok na ziemi pojawiła się kałuża mojej śliny

O, taką najntisową stylówę to ja szanuję

Patrząc po kolorystyce to mogłaby być kolekcja

To musiał być król Siedlec

Nie wiem, czy to nie jest najrzadsza wersja T3

Widuję takiego Wartburga z czarnym dachem raz na pewien czas i zawsze się zastanawiam, czy to ten sam, czy 2-3 różne
Nadal chcę


- I wtedy Audi robiło proste, solidne auta. - Dziadku, co ty gadasz, znowu nie wziąłeś swoich proszków

Aj WAJ!

Nie wiem, co z tą Cybernetyki, ale tutaj jest naprawdę srogo

A dzień dobry, znamy, znamy

To nie jest Previa

Prestiżowy korpowóz dla Senior Mobbing Managera

Grzyb lewym, wszystko na swoim miejscu

Magazynowałbym

Tak się zimuje jaktajmera

Był kiedyś wystawiony, w opisie - progi i podłoga do roboty. Teraz już wiemy czemu.

Stoi tu na zmianę z drugim, srebrnym. Ciekawe, czy z nich dwóch dałoby się zrobić jednego sprawnego.

Według mnie - najgenialniej prezentujące się BMW. No, oprócz serii "02".

Trochę mu zapewne szyby parują

Latałbym boczurami do wypadnięcia podłogi

323 BD - auto z Minecrafta

Świetne kołpaczki

Spójrzcie na przednią połowę, szczególnie między słupkami A i B - nie widać lekkiej zrzyny z Miniaka?
To chyba idealny sprzęt na Złombol


Dobra, przyznaję. Chcę.

Ktoś się z tym męczy od nowości

Zadziwia mnie to, jak wiele ich jeszcze zostało, a jakie mimo tego osiągają ceny

Wiem, że już był, ale nie w takim zestawie

A jej chyba jeszcze u siebie nie wrzucałem i nie mam pojęcia, dlaczego
Ooo, a tej jeszcze nie znałem


Czy został jeszcze choć jeden, który nie został przemalowany na czarny mat?
Kończymy pod moim (nie)dawnym blokiem


Jak już niedawno pisałem - coraz trudniej o świeże materiały. Wrastające graty i zapuszczone miejscówki znikają, zastępowane prestiżem w kredycie. Dlatego, z nielicznymi wyjątkami, warszawskie mixy od pewnego czasu stają się coraz chudsze - nie tylko ilościowo, ale również jakościowo. Mam jeszcze trochę materiałów, jednak nie potrafię obiecać, że uda się zgromadzić następne, gdy obecne się skończą.

Cytując klasyka - sic Ford Transit gloria mundi.

Do najbliższego.

2 komentarze:

  1. Taunusów na chodzie jest teraz więcej w kolorze innym niż czarny mat ;). To podobno ostatni kolor, chociaż u mnie będzie kolorem przejściowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne stworzonka. A te Volva 480 coraz ładniejsze.

    OdpowiedzUsuń