czwartek, 23 maja 2019

Skala MIKSolidyjska: chodź na Bemowo, będzie czadowo

Takoż tak.

Właśnie zorientowałem się, że miałem przecież wrzucać miks. Na szczęście materiał jest - ostatnio zwiedzaliśmy Wolę, przyszła zatem pora na Bemowo. A tam... tam zawsze jest gęsto.

Proszszsz.

ELX na czarnych, nic ciekawego, scrollujemy dalej

Nie, nie miałem lepszego zdjęcia. I nie, nie mogłem zrobić jeszcze raz, bo potem już go nie spotkałem.

Bardzo słuszny wybór.

WSW go ściga Alejami

Nie wierzę, że wcześniej nie dawałem tego Bliźniaka

Jak nie ma kariery bez T4, to czego nie ma bez T3?

Hąda Kączerto w Pakiecie Wyspiarskim

Szef Orlenu lubi Cygara

Absolutnie nie jestem w stanie uwierzyć, że nie wrzucałem jej wcześniej. A nie wrzucałem, bo zawsze myślałem, że już była.

Stickerbomb to zawsze dobry sposób na zakrycie rdzy.

Tych Tetrójek to naprawdę się ostatnio zrobiło

Ktoś zostawił śmieci poza altanką, bardzo nieelegancko

Dokończcie zdanie: dobre Kroko...

Nie ma faltdachu, nie liczy się. Ale i tak bym kochał.

Na promocji w Tesku

Czcigodny i omszały

Wrastanie Zasadniczo Immanentne

Tutaj trudno orzec, czy to stan "będę go robił" czy "nie będę go mył"

Tutaj zdecydowanie stan "będę go robił: in progress"

Tego już ktoś zrobił

Nazwa stacji pasuje do brzmienia klaksonu Kaszla

Jedyne godne zachowania późne Poldki są tymi, które najczęściej zostały zajeżdżone

Mała ciężarówka japońskiej marki produkowana przez hiszpańską firmę na bazie starej niemieckiej konstrukcji. Jakoś tak.

Pamiętam, jak w dziecińtwie okrutnie podobały mi się te powieki i "dagmary"

Będę musiał zrobić zestaw modeli nieistniejących marek, które #ależbym.
To tyle w temacie dzielnicy nazwanej na cześć gen. Bema. Następny przystanek - za torami kolejowymi. Też będzie zacnie.

1 komentarz: