wtorek, 19 września 2017

Spacerkiem i rowerkiem: Bema pamięci, prawdaż

Status tzw. osoby poszukującej zatrudnienia ma niewiele plusów, jednak na pewno można zaliczyć do nich możliwość wyskrobania odrobiny dodatkowego czasu. Czas ten można wykorzystać na najróżniejsze sposoby - choćby na małą wycieczkę celem zgromadzenia dodatkowych materiałów na mniej lub bardziej smakowity miksior.

Dlatego też, bez dalszych zbędnych wprowadzeń, zapraszam na dalsze zwiedzanie zachodnich rejonów Warszawy. Ostatnio skończyliśmy w Ursusie - a stamtąd wystarczy skok przez tory (lub też nieco bardziej legalne skorzystanie z wiaduktu), by znaleźć się w południowej części dzielnicy Bemowo. I tę oto dzielnicę pod kątem żelaza eksplorowadzć będziem w dniu dzisiejszem.

Proszszsz.

Skryte konesowanie dziedzictwa FSO

Jakoś nie jestem przekonany do tych felg w tym przypadku. Do koloru też, choć generalnie to ładny

Save Saab, zasadniczo

Rzadki klasyk, którego nikt nie chce. CIEKAWE DLACZEGO

Krasnal ogrodowy - odmiana koneserska

Nie wiem, czy to nie jest moje ulubione Porsche

To jest pocieszne, gdy masz na podwórku 2 samochody, z czego jedno Porsche - i to nie ono ma chłodzony powietrzem silnik z tyłu

#będęgorobił

#będęjąwrastał

#będęnimjeździł

Wiem, że brzmię, jakby mnie ktoś podmienił, ale 240 bardziej podoba mi się w sedanie

XM jest idealnym samochodem na quiz pt. "wrost czy po prostu zaparkowany"

Choć Żuk też nieźle się do tego nadaje

Widoczność lvl over 9000

Zlot jaktajmerów pod Tesco

No te to akurat wolę w kombiaczu

Z tym zlotem jaktajmerów to chyba niewiele się pomyliłem

Chwilę później podjechał 300ZX, ale jego już nie zdążyłem strzelić

Widoczek z NieRajdu

Kiedyś Bety miały stylówę

Passat w liftbacku, #gimbynieznajo

Nie no, muszę się jednak zastanowić co do wcześniejszego wyznania w kwestii sedana

...nie mam komentarza. Zaniemówiłem.

Szczyt ironii? Spoiler na W123 200D.

Jakiś chwast wyrósł

Rozmnożyły się

Nie no, nawet fajnie to wygląda

Ostatnio coś więcej widuję przedliftowych 405

W Anglii swego czasu był to ponoć ulubiony pojazd do napadów i inszych przestępczych przedsięwzięć

Na koniec coś pod bardziej klasyczne gusta
Następny przystanek - Wola. Ale to już kiedy indziej.

A tym, którzy jeszcze nie wiedzą, bo np. nieumio w fejsa, przypominam - w czwartek dobre granie. W sobotę też. Przybywajta.

6 komentarzy:

  1. Dużo czasu spędziłem na zastanawianiu się dlaczego tak jest, ale ja również wolę 240 w sedanie niż kombiaczu (chociaż co do zasady prawie każde inne auto wolę w kombiaczu).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo on jest taki przyjemnie kanciasty. W kombiaczu ma o jeden kant mniej.

      Usuń
  2. Zdjęcie 1 - Polonez Analog?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta kompozycja XM i R5 też mnie wbiła w kamaszki, choć widziałem tylko przez płot.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też uważam, że kombi jest zazwyczaj lepsze od sedana.

    OdpowiedzUsuń